Sałata z jajkami, kiełkami i pomidorem

Jajka sprawiają, że sałata staje się pożywna i nie jest tylko trawą, której nie lubi Żarłoczek. Jajka sprawiły, że nawet chętnie ją zjadł :-)


Sałatę opłukałam, osuszyłam, porwałam liście na mniejsze kawałki - zużyłam kilka liści. Posypałam ją 2 garstkami kiełków brokuła bo takie właśnie miałam, ale świetne będą też kiełki rzodkiewki albo inne, które lubicie. Na kiełkach ułożyłam 3 ugotowane na twardo, obrane i pokrojone na ćwiartki jajka. 2 łyżeczki majonezu wymieszałam z 3-ma łyżeczkami jogurtu naturalnego, dodałam czubatą łyżkę posiekanego koperku, 1 łyżeczkę mieszanki fit-up do jogurtów i polałam sałatkę. Oprószyłam całość pieprzem mielonym kolorowym i przyprawą "pomidory suszone z czosnkiem i bazylią". Posypałam też kawałeczkami posiekanego miąższu pomidora bo akurat kawałek się marnował....
Taka sałatka wystarczyła na lekki posiłek dla dwojga, zjedliśmy ją z żytnim chlebem.

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger