Róża, różyczka - hop do koszyczka!

Lubię się chwalić, co ja na to poradzę? I lubię brać udział w różnych konkursach a oczywiście najbardziej lubię wygrywać. Bawi mnie rywalizacja i tworzenie dań na konkretny temat np. z określonym składnikiem. Ostatnio w różnych miejscach pojawiają się konkursy sponsorowane przez "Polską Różę" - producenta przetworów właśnie w róży, ale nie tylko bo oferta jest znacznie bogatsza.


Wzięłam udział w dwóch takich konkursach i w obu mi się poszczęściło. Zadaniem było przygotowanie dowolnego dania z różą właśnie albo nawiązującego do kwiatu róży w jakiś sposób. Ponieważ bardzo lubię konfiturę z róży więc ją właśnie postanowiłam wykorzystać w swoich daniach.

W jednym konkursie wyróżniono mój Torcik różany a w drugim najbardziej spodobały się Polędwiczki w sosie różanym. Jak widać na zdjęciu powyżej jeden koszyczek produktów sponsora już dotarł a drugi pewnie dotrze niebawem więc zapas witaminek na zimę jest :-)

5 komentarzy:

  1. No to już się cieszę z góry na różane wariacje . Uwielbiam różę w każdej postaci .Zazdroszczę zapasu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pychotka...a mogę wiedzieć: który dżemik bardziej Ci Izo smakował? Owoce różane czy płatki? Będę wdzięczna za odp., bo mam zamiar zakupić.

    Pozdrawiam- Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko powiedzieć który lepszy - w tym z owoców róży były całe kawałki owoców, ale też jest jakby bardziej słodki. Ten z płatków bardzo mocno pachnie i nie wszyscy lubię taki intensywny aromat kwiatów w daniach - myślę, że wszystko jest kwestią gustu a także połączenia z innymi składnikami

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger