Kanapeczki gwiazdeczki czyli testowanie na śniadanie

Niedawno zostałam  ambasadorką sklepu Aledobre.pl. Poproszono mnie o przetestowanie kilku produktów z tego sklepu i szczere napisanie co o nich sądzę.

 Dzisiaj postanowiłam wypróbować foremkę do wycinania ciastek - śnieżynkę Wilton. Ale jakoś na ciastka po świętach nie miałam ochoty i przyglądając się foremce wymyśliłam coś innego na noworoczne śniadanie :) Żarłoczek uśmiechnął się szeroko widząc swój talerz i myślę, że różne małe niejadki też byłyby zachwycone.



składniki:
  • kilka kromek chleba tostowego - parzysta ilość, ja wzięłam 8
  • 6 czubatych łyżek serka twarogowego
  • 1/2 strąka papryki żółtej
  • 1/2 strąka papryki czerwonej
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • do smaku: sól, pieprz, papryka mielona

sposób przygotowania: z papryk wycięłam po kilka gwiazdek do późniejszego ozdobienia kanapek a resztki posiekałam. Dodałam je do m/w połowy serka. Dodałam też łyżkę posiekanej drobno natki, wymieszałam i doprawiłam do smaku solą, pieprzem i papryką.

Połowę kromek posmarowałam grubo i równo serkiem z papryką, przykryłam resztą chleba i każdą kanapkę mocno docisnęłam. Wierzch posmarowałam, tym razem cienko, serkiem bez dodatków. Foremką Wilton wycięłam z każdej kanapki śnieżynkę - trzeba równo przyłożyć i mocno docisnąć. Boki odłożyłam a gwiazdeczki wyjmowałam pomagając sobie nieco końcem trzonka łyżeczki. Serowy wierzch posypałam posiekaną natką i udekorowałam paprykowymi gwiazdeczkami. Prawda, że ładnie to wyszło? Lepiej by się chyba wycinało gdybym nie posmarowała wierzchu od razu a dopiero po wycięciu, ale komu by się chciało bawić z każdym płatkiem?

Podsumowując - foremka ma bardzo ładny kształt. Z jednej strony stal jest sztywna i ostra - nic się nie wygina bez potrzeby a tnie bardzo dokładnie,  nie rysuje podłoża. Z drugiej strony miękka, solidnie osadzona obwódka z tworzywa pozwala nie pokaleczyć dłoni przy dociskaniu i pewnie trzymać ją w ręku. Jest wysoka - kanapkę z dwóch kromek przecięłam bez problemu.

Cieszę się, że ją mam bo bardzo podoba mi się kształt jaki można wyciąć - ciasteczka śnieżynki  powstaną na pewno wcześniej niż na następne święta Bożego Narodzenia. 

3 komentarze:

  1. Ale cudne te Twoje kanapeczki!! Świetny pomysł!
    Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykorzystanie wykrawaczek nie tylko do wypieków:) Ja kiedyś dzieki nim ułożyłam idealne serduszka z tatara z łososia;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger