Uwaga! Torby jadą do . . .

No i po zabawie - było bardzo ciekawie i pysznie - wybrałabym się chętnie na takie wycieczki w Wami, ale niestety . . . Mogę jednak wysłać Wam 2 zestawy czyli błękitne torby i saszetki do kompletu. I już nawet wiem do kogo pojadą . . . 

Zestawy wyślę do:

Ani   i   Marzeny  


Gratuluję serdecznie i bardzo proszę obie panie o przysłanie do mnie, na adres mailowy izakulinska@o2.pl, Waszych danych adresowych a ja już szykuję paczuszki :)



A już wkrótce następna zabawa - zdradzę Wam tylko że będzie związana z wypiekami :D 


3 komentarze:

  1. Nuśka zadowolona! Ja zachwycona! Strasznie mi miło - już piszę maila. Dzięki i do zobaczenia w następnym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyza dziekuje BARDZO!:) Bardzo mi milo:) Maila juz pisze i juz sie nie moge doczekac na nastepny konkurs:)))) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger