Konkurs z grzybami !

Uwaga, uwaga - ogłaszam konkurs !


Będzie polegał na przyrządzeniu jakiegoś dania z grzybami leśnymi - dowolnymi, ale tymi dziko rosnącymi więc wykluczamy sklepowe pieczarki, boczniaki czy shitake bo to by było za łatwe :) Dania klasyczne czy zupełnie zakręcone - co tylko Wam przyjdzie do głowy.

Grzyby mogą być świeże i takie będę faworyzować, ale jeśli ktoś nie ma to niech użyje suszonych czy marynowanych a ja może jakoś to przeżyję :)

Poproszę Was o zdjęcie dania wraz z krótkim opisem - nazwa dania i z czego się owa potrawa składa - nie musi być szczegółowy przepis chociaż chętnie takowe przyjmę. Na zdjęciu  MUSI być, oprócz potrawy, karteczka z ręcznie napisanym tekstem "Grzyby z Pyzą". Napis nie może być dodany w programie graficznym - jeśli będę miała podejrzenie, że tak właśnie został dodany napis nie będę brała takiego zgłoszenia pod uwagę podczas wyłaniania zwycięzców. Zdjęcia postaram się umieścić w specjalnej galeryjce na profilu mojego bloga na FB.  Można dodać wiele zgłoszeń, ale wygrać tylko jedną z nagród.

Zgłoszenia proszę przesyłać na maila izakulinska@o2.pl - podpisując się nickiem jakiego używacie w sieci, ale także prawdziwym imieniem i nazwiskiem - to ważne bo często znamy się tylko po nickach i ciężko kogoś skojarzyć.

Konkurs trwa od dzisiaj do końca października. Wybiorę subiektywnie dwóch zwycięzców, którym przekażę nagrody. Wyślę je pocztą w granicach RP. Na dane teleadresowe będę czekać 5 dni od dnia ogłoszenia wyników. 

Nagrodami są 2 zestawy płyt DVD z programami Jamiego Olivera widoczne na zdjęciu. Za pierwsze miejsce zestaw trzech płyt z serii "Jamie w domu" a za drugie miejsce zestaw dwóch z programem "Przekręty Jamiego"


22 komentarze:

  1. Oj :( Wielka szkoda - niestety obecnie nie mam zaufanego sprzedawcy grzybów, więc raczej nie wezmę udziału w konkursie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinju, jeszcze sporo czasu więc może coś uda Ci się zrobić

      Usuń
  2. ehhhhh a u mnie grzybów nadal nie ma, a pomysłów na grzybowe dania mam maaaaasę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie w lasach sucho i ani jednego grzybka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, a ja jeszcze nie byłam na grzybobraniu w tym roku ... muszę szybciutko to nadrobić i zaskoczę Ciebie swoim daniem :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie wczoraj przytachałam z lasu ponad setke kań, kosz maślaków i borowików:) więc na pewno coś wrzucę:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam dziś pyszny pasztecik z kani, pstryknełam fotki i jutro Ci je wyslę:) musisz spróbowaĆ! A DO TEGO PYSZNE SWOJSKIE POMIDORKI- OBŁĘD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie, żebym zrobiłam pasztet z kani to musiałabym ich mieć zatrzęsienie a to mało prawdopodobne, ale o zdjęcie bardzo ładnie proszę :) U nas kanie to raczej smażone albo w zupie czy jajecznicy

      Usuń
    2. juz wysłałam. u nas jest zatrzesienie- wczoraj przyniosłam ponad 300! rosna wszedzie!

      Usuń
  7. Klementynka a gdzie takie grzybowy wysyp? Bo u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas to po prostu w lesie jest aż za dużo grzybów

    OdpowiedzUsuń
  9. w Bestwinie w lesie są same prawdziwki ahhh ...
    codziennie zbieram po całym wielkim koszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak aktualne to już podsyłam :) - jak nie aktualne to i tak wyślę :D haha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. konkurs zakończony - bardzo wszystkim dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger