Szczęśliwego Nowego Roku !

Kochani, kolejny rok się kończy i odchodzi. Dziękuję wszystkim, którzy mnie tutaj odwiedzają i czytają moje wpisy. Dziękuję tym, którzy odważnie korzystają z przepisów a często nawet je chwalą. Dziękuję także tym, którzy szczerze piszą co jest nie tak, co mogę albo powinnam poprawić - oczywiście mam na myśli osoby mające odwagę podpisać się pod krytycznym komentarzem. Dziękuję Wam wszystkim za to, że po prostu jesteście.

Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie dla mnie i dla Was lepszy niż ten mijający - ja bardzo na to liczę i cieszę się, że 2013 już się kończy...

Życzę Wam wszystkiego dobrego, najlepszego i najsmaczniejszego. Niech spełniają się marzenia i nie opuszcza Was dobre samopoczucie. Życzę Wam tego czego sama pragnę. Wszystkim życzę też miłej, szampańskiej zabawy a następnego dnia bez bólu głowy. 

My Nowy Rok będziemy witać w kameralnym gronie i z pomarańczowymi bąbelkami :)

Do Siego Roku ! 

Pyza


5 komentarzy:

  1. Izo,

    Sylwestrowo-noworocznie życzę Ci samych wspaniałości w 2014, dużo radości, uśmiechu i niech się ziści wszystko to, o czym marzysz! Do siego roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja życzę dużo miłości, prawdziwych przyjaźni, radości z każdego kolejnego dnia, nowych inspiracji a wraz z nimi pysznych kulinarnych realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyzo, życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku, setek pomysłów na nowe pyszności i kolejnych kulinarnych podróży w nowe rejony świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przede wszystkim szczęścia Ci życzę i miłości rodzinnej

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!:

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger