Pyza poleca - Nowy wynalazek Lorda

Zostałam zaproszona do współpracy przy akcji promocyjnej nowego smaku produktów marki Somersby. Kampania rozpoczyna się właśnie dzisiaj i na pewno ją zauważycie bo jest organizowana z dużym rozmachem. Na rynek wchodzi nowy wynalazek Lorda czyli napój piwny o smaku jeżynowym - Somersby Blackberry Beer Drink.




Przysłano nam w prezencie wielką pakę i poproszono o szczerą opinię na temat nowości. Ja zastanawiałam się czy w ogóle brać udział w akcji bo nie lubię piwa, ale przecież to Żarłoczek może próbować a ja całość opiszę.

Napój w szklanych, przeźroczystych butelkach o poj. 400 ml od razu wylądował w lodówce. Sprawdziłam też czy mam zapas kostek lodu bo producent zaleca podawanie napoju właśnie z lodem. Od razu zaciekawił mnie kolor - ładnie różowy. Po otwarciu butelki poczułam owocowy, bardzo przyjemny zapach - żadnego "smrodu" piwa, którego tak nie lubię. To mnie bardzo zachęciło do degustacji. I nie zawiodłam się - napój jest delikatny, o miłym zapachu i smaku owoców jeżyny, zawiera 4,5 % alkoholu. Mocne schłodzenie bardzo mu służy.

Ja czuję, że wreszcie będę miała czego się napić na spotkaniach z przyjaciółmi - ten piwny napój bardzo trafił w mój gust. Latem będzie się świetnie sprawdzał ! Żarłoczek powiedział, że też mu smakuje chociaż to raczej babskie piwko. Ale to dobrze bo nie będzie mi wypijał :D

W prezentowej paczce znaleźliśmy nie tylko butelki napoju ze spersonalizowanymi etykietami, ale także torbę na laptopa, śliczna myszunię i kilka firmowych drobiazgów. Miły list od samego Lorda Somersby wywołał uśmiech na naszych twarzach :)




7 komentarzy:

  1. Smaczne i delikatne piwko owocowe :) i to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie lubię piwa, ale to z pewnością posmakowałoby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie opisane i tak mnie zachęciłaś, że poszukam w sklepie, bo i ja muszę tego napoju skosztować:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jak do tej pory faworytem jest Starovar limonkowy - szykuję wpis o piwkach smakowych ale musze jeszcze w takim razie spróbować nowego Lorda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłkowe moje ulubione - z wielką ochotą spróbuję jeżynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna reklama.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger