Sałatka z pęczkiem i oscypkiem wędzonym

Może wyda Wam się nieco to dziwne połączenie składników, ale zapewniam, że sałatka wyszła bardzo smaczna. Lekko słodka z wędzoną, dymną nutą. To także dobry sposób na zużycie pozostałej z poprzedniego dnia kaszy.


składniki:

  • 1,5 szkl. ugotowanego pęczaku
  • 10 - 15 dkg sera wędzonego, użyłam wędzonego oscypka, ale może być zwykły wędzony ser
  • 1/3 szkl. pokrojonego na kawałki ananasa konserwowego
  • 200 g kukurydzy konserwowej
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • 3 - 4 łyżki majonezu
  • do smaku: sól, pieprz mielony biały, papryka mielona ostra

sposób przygotowania: Kukurydzę i ananasa osączyłam, ser pokroiłam w kostkę, dodałam do kaszy. Dodałam też koperek i majonez, dokładnie wymieszałam. Doprawiłam sałatkę solą, pieprzem i papryką, ponownie dokładnie wymieszałam. Odstawiłam na min. 1 godzinę do lodówki aby smaki się przegryzły.

2 komentarze:

  1. Nie lubię pęczaku, ale uwielbiam oscypek! :) Jestem skłonna zjeść pęczak w takim towarzystwie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, i znów nic się nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger