Już niedługo święta !

Powoli przygotowujemy się do Wigilii i Świąt Bożego Narodzenia. Okna pomyte, inne porządki  w trakcie. Większość prezentów głęboko schowana a ja myślę o tym co z produktów spożywczych mogę kupić już teraz i planuję świąteczny stół.

Wiadomo, że będzie kiszony barszcz, do niego uszka z grzybami. Zrobię też trochę pierogów z kapustą i grzybami. Trochę kapusty duszonej, ryba po grecku, różne śledzie, kluski z makiem.... Obowiązkowo kompot z suszu i ciasteczka cynamonowe a także strucla z makiem. Być może także piernik żydowski, ale to jeszcze niepewne. Zresztą - kilka potraw musi być koniecznie a część staram się albo zmodyfikować żeby coś urozmaicić albo podać zupełnie coś innego niż zwykle. Oczywiście karp bo lubimy smażonego, ryba w galarecie .... Jeszcze mam czas dopracować menu, prawda ?



A czego nie może zabraknąć u Was, na Waszych stołach ?

W zakładce Wigilia i Boże Narodzenie znajdziecie dużo przepisów na różne dania jakie jadało się bądź jada u nas. Postaram się jeszcze przed świętami dorzucić kilka nowych propozycji  więc zaglądajcie. Jeśli ktoś potrzebuje jakiegoś konkretnego przepisu niech napisze do mnie :
                                              izakulinska@o2.pl 

postaram się pomóc i przygotować coś na specjalne zamówienie.

5 komentarzy:

  1. Potrawy wyglądają imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super "robota" z tym świątecznym rozdziałem, z kilku przepisów skorzystam napewno. Dawno nie pisałam, ale odwiedzam regularnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne.Udany przepis.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger