Smaczna Pyza - Blog Roku 2014 !

Jak już pewnie niektórzy zauważyli mój blog został zgłoszony do konkursu na Blog Roku 2014 w kategorii "Blogi kulinarne". Zgłoszenie to jednak nie wszystko. Do następnego etapu konkursu przejdą blogi, które dostaną najwięcej głosów od czytelników i tutaj liczę właśnie na Was. Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie zagłosować właśnie na mnie, na mojego bloga. Głosowanie potrwa do 10-tego lutego b.r.

Bardzo na Was liczę bo wiem, że lubicie Smaczną Pyzę !



Żeby zaglosować na Smaczną Pyzę wystarczy tylko wysłać jednego sms-a

o treści E11177 

na numer 7122


Koszt sms-a to tylko 1,23 zł. Dochód z wysłanych sms-ów zostanie w całości przeznaczony na rzecz Fundacji "Dzieci Niczyje", która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. 






2 komentarze:

  1. :)rozumiem że w 2104 Twój blok będzie istniał :)tego życzę Tobie i sobie. Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha! taki jest plan, ale póki co poprawiłam :) Pozdrawiam Sabinko :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger